
- Представа: Пучина
- Писац: Бранислав Нушић
- Редитељ: Егон Савин
- Датум премијере: 21. новембар 2020.
ЈДП негује свој визуелни идентитет одабиром сарадника који креирају плакате. Од сезоне 2017/2018. за ЈДП плакате креира дизајнер Мирко Илић. У периоду од 2013. до 2017. дизајн је био поверен тиму McCann Београд. У континуитету од 2009. до краја 2012. плакате је радио Славимир Стојановић. За Југословенско драмско позориште радили су и Игор Миловановић, Иван Шијак, Слободан Машић, Миодраг Бата Кнежевић, Иван Мутавџић, Бранко Росић...
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Југословенско драмско позориште од сезоне 2017/18. успешно сарађује са једним од најзначајнијих графичких дизајнера, илустратора и примењених уметника данашњице, Мирком Илићем. Први плакат који је Илић урадио за ЈДП био је за представу Ајнштајнови снови. После изузетно успешне каријере дизајнера и стрип цртача у Југославији и Европи, Мирко Илић више од тридесет година живи и ради у Њујорку. Радећи за водеће светске новине и магазине, попут Тајма и Њујорк Тајмса, као и за велике комерцијалне клијенте, Мирко Илић је постао незаобилазно име светског графичког дизајна, а његови радови налазе се у престижним музејским колекцијама попут МОМА-е, њујоршког Музеја модерне уметности.
Позоришни плакати Славимира Стојановића привлаче својом монументалном једноставношћу, својим помпезним минимализмом, својом прецизном мишљу, читљивом попут ребуса који захтева емоционално-мисаону технику код посматрача. Они су лишени семантичке супертранспарентности, тако карактеристичне за оглашавање сценских догађаја, а, надасве, апсолутно лишени илустративности садржаја којег се оглашава. Плакат за позоришну представу није огледало изведбеног садржаја, није чак ни ствар контекста: постер има само једну функцију – да објави постојање позоришне представе. (Горчин Стојановић)
Позоришни плакати Славимира Стојановића привлаче својом монументалном једноставношћу, својим помпезним минимализмом, својом прецизном мишљу, читљивом попут ребуса који захтева емоционално-мисаону технику код посматрача. Они су лишени семантичке супертранспарентности, тако карактеристичне за оглашавање сценских догађаја, а, надасве, апсолутно лишени илустративности садржаја којег се оглашава. Плакат за позоришну представу није огледало изведбеног садржаја, није чак ни ствар контекста: постер има само једну функцију – да објави постојање позоришне представе. (Горчин Стојановић)
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.