
- Predstava: Čudo u Šarganu
- Pisac: Ljubomir Simović
- Reditelj: Jagoš Marković
- Datum premijere: 2. april 2022.
JDP neguje svoj vizuelni identitet odabirom saradnika koji kreiraju plakate. Od sezone 2017/2018. za JDP plakate kreira dizajner Mirko Ilić. U periodu od 2013. do 2017. dizajn je bio poveren timu McCann Beograd. U kontinuitetu od 2009. do kraja 2012. plakate je radio Slavimir Stojanović. Za Jugoslovensko dramsko pozorište radili su i Igor Milovanović, Ivan Šijak, Slobodan Mašić, Miodrag Bata Knežević, Ivan Mutavdžić, Branko Rosić...
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Jugoslovensko dramsko pozorište od sezone 2017/18. uspešno sarađuje sa jednim od najznačajnijih grafičkih dizajnera, ilustratora i primenjenih umetnika današnjice, Mirkom Ilićem. Prvi plakat koji je Ilić uradio za JDP bio je za predstavu Ajnštajnovi snovi. Posle izuzetno uspešne karijere dizajnera i strip crtača u Jugoslaviji i Evropi, Mirko Ilić više od trideset godina živi i radi u Njujorku. Radeći za vodeće svetske novine i magazine, poput Tajma i Njujork Tajmsa, kao i za velike komercijalne klijente, Mirko Ilić je postao nezaobilazno ime svetskog grafičkog dizajna, a njegovi radovi nalaze se u prestižnim muzejskim kolekcijama poput MOMA-e, njujorškog Muzeja moderne umetnosti.
Pozorišni plakati Slavimira Stojanovića privlače svojom monumentalnom jednostavnošću, svojim pompeznim minimalizmom, svojom preciznom mišlju, čitljivom poput rebusa koji zahteva emocionalno-misaonu tehniku kod posmatrača. Oni su lišeni semantičke supertransparentnosti, tako karakteristične za oglašavanje scenskih događaja, a, nadasve, apsolutno lišeni ilustrativnosti sadržaja kojeg se oglašava. Plakat za pozorišnu predstavu nije ogledalo izvedbenog sadržaja, nije čak ni stvar konteksta: poster ima samo jednu funkciju – da objavi postojanje pozorišne predstave. (Gorčin Stojanović)
Pozorišni plakati Slavimira Stojanovića privlače svojom monumentalnom jednostavnošću, svojim pompeznim minimalizmom, svojom preciznom mišlju, čitljivom poput rebusa koji zahteva emocionalno-misaonu tehniku kod posmatrača. Oni su lišeni semantičke supertransparentnosti, tako karakteristične za oglašavanje scenskih događaja, a, nadasve, apsolutno lišeni ilustrativnosti sadržaja kojeg se oglašava. Plakat za pozorišnu predstavu nije ogledalo izvedbenog sadržaja, nije čak ni stvar konteksta: poster ima samo jednu funkciju – da objavi postojanje pozorišne predstave. (Gorčin Stojanović)